top of page

Hoe was mijn herfstvakantie?


Ik ben heerlijk een paar dagen naar Limburg geweest bij mijn beste vriend Siem. Ik werd zaterdagavond opgehaald door de lieverds uit Limburg. Siem knuffelde nog even heerlijk, vanuit de auto, met onze hond Guus. Die zijn echt dikke vriendjes. Siem had een stukje kaas voor Guus meegenomen. Iets waar Guus dol op is, is kaas! We hebben veel leuke dingen gedaan. We zijn naar de dierentuin in Overloon geweest. We zijn ook naar de film geweest samen. De film heette: Jackie & Oopjen. Het ging over een schilderij uit het Rijks Museum wat tot leven kwam. Erg leuke en ook wel spannende film. Verder zijn we ook naar het drielandenpunt geweest en naar Panningen geweest. Het waren erg leuke dagen! Verder ben ik nog met mijn moeder naar een winkeltje geweest en heb ik wat nieuwe kleding gekocht.

Het was een geslaagde herfstvakantie!


31 weergaven0 opmerkingen

Recente blogposts

Alles weergeven

Kerst in Coronatijd!

Dit jaar vieren we kerst op een andere manier. Nu beseffen we echt hóe belangrijk kerstmis is met familie, mensen die je lief hebben, enzovoorts. Mensen hebben zoals ieder jaar een kerstboom in huis g

bottom of page